Trainz-mp Главная | Форум trainz-mp.ru | Обратная связь (Ваш вопрос, Создание пакетов) На наших часах: 20.09.2021 23:50:58

Авторизовавшись Вы сможете загружать сюда любые зависимости формата .CDP для игры Trainz,
Здравствуйте Гость ( | Войти через форум Trainz-mp.ru ) Куиды Поиск

Репозиторий

<kuid2:354694:100772:1> №0182 Turov - Darovoye, Day Passenger

Тип: Сессия
Опубликовано: 12.12.2020 11:21:11
Скачиваний: 42
Размер: 2.6 MB

Скачать

Start the movement after the command and follow the main line to Darovoye station.
Carry passengers from Turav station to Darovoye station. Follow the schedule with all stops according to traffic lights, the route is automatically created. At the end of the session, you will be notified. The length of the session is about 50 min.


config.txt:

Файлы:
profile.lyr 28 B
profile.amd 4.7 kB
profile_-10_-14.obs 20 B
profile_-10_-14.trk 20 B
profile_-10_-14.vtx 20 B
profile_-10_-15.obs 20 B
profile_-10_-15.trk 20 B
profile_-10_-15.vtx 20 B
profile_-10_-16.obs 20 B
profile_-10_-16.trk 20 B
profile_-10_-16.vtx 20 B
profile_-10_-17.obs 20 B
profile_-11_-15.obs 20 B
profile_-11_-15.trk 20 B
profile_-11_-15.vtx 20 B
profile_-11_-16.obs 20 B
profile_-11_-16.trk 20 B
profile_-11_-16.vtx 20 B
profile_-11_-17.obs 20 B
profile_-11_-17.trk 20 B
profile_-11_-17.vtx 20 B
profile_-12_-15.obs 20 B
profile.not 5.7 kB
profile_-12_-15.trk 20 B
profile_-12_-15.vtx 20 B
profile_-12_-16.obs 144 B
profile_-12_-16.trk 20 B
profile_-12_-16.vtx 20 B
profile_-12_-17.obs 20 B
profile_-12_-17.trk 20 B
profile_-12_-17.vtx 20 B
profile_-12_-18.obs 20 B
profile_-12_-18.trk 20 B
profile_-12_-18.vtx 20 B
profile_-12_-19.obs 20 B
profile_-12_-19.trk 20 B
profile_-12_-19.vtx 20 B
profile_-12_-20.obs 20 B
profile_-13_-15.trk 20 B
profile_-13_-16.vtx 20 B
profile_-13_-16.trk 20 B
profile_-13_-17.vtx 20 B
profile_-13_-18.obs 144 B
profile_-13_-18.trk 20 B
profile_-13_-18.vtx 20 B
profile_-13_-19.obs 20 B
profile_-13_-19.rlr 20 B
profile_-13_-19.trk 20 B
profile_-13_-19.vtx 20 B
profile_-13_-20.obs 20 B
profile_-13_-20.trk 20 B
profile_-13_-23.obs 20 B
profile_-13_-20.vtx 20 B
profile_-14_-19.obs 20 B
profile_-14_-18.obs 20 B
profile_-14_-19.trk 20 B
profile_-14_-19.vtx 20 B
profile_-14_-20.obs 144 B
profile_-14_-20.trk 20 B
profile_-14_-20.vtx 20 B
profile_-14_-21.obs 20 B
profile_-14_-21.trk 20 B
profile_-14_-21.vtx 20 B
profile_-14_-22.obs 20 B
profile_-14_-22.trk 20 B
profile_-14_-22.vtx 20 B
profile_-14_-23.obs 20 B
profile_-14_-23.trk 20 B
profile_-14_-23.vtx 20 B
profile_-15_-20.obs 20 B
profile_-15_-20.trk 20 B
profile_-15_-20.vtx 20 B
profile_-15_-21.obs 144 B
profile_-15_-21.trk 20 B
profile_-15_-22.obs 20 B
profile_-15_-21.vtx 20 B
profile_-15_-22.trk 20 B
profile_-15_-22.vtx 20 B
profile_-15_-23.obs 20 B
profile_-15_-23.rlr 20 B
profile_-15_-23.trk 20 B
profile_-15_-23.vtx 20 B
profile_-15_-24.obs 158 B
profile_-15_-24.vtx 20 B
profile_-15_-24.trk 20 B
profile_-15_-25.obs 20 B
profile_-15_-25.trk 20 B
profile_-15_-25.vtx 20 B
profile_-16_-21.obs 20 B
profile_-16_-21.trk 20 B
profile_-16_-22.obs 20 B
profile_-16_-21.vtx 20 B
profile_-16_-22.trk 20 B
profile_-16_-22.vtx 20 B
profile_-16_-23.obs 20 B
profile_-16_-23.trk 20 B
profile_-16_-23.vtx 20 B
profile_-16_-24.trk 20 B
profile_-16_-24.vtx 20 B
profile_-16_-25.obs 154 B
profile_-16_-24.obs 279 B
profile_-16_-25.trk 20 B
profile_-16_-25.vtx 20 B
profile_-16_-26.trk 20 B
profile_-16_-26.vtx 20 B
profile_-16_-27.obs 20 B
profile_-16_-27.trk 20 B
profile_-16_-27.vtx 20 B
profile_-16_-28.vtx 20 B
profile_-16_-26.obs 404 B
profile_-17_-26.trk 20 B
profile_-17_-26.vtx 20 B
profile_-17_-27.obs 20 B
profile_-17_-27.trk 20 B
profile_-17_-27.vtx 20 B
profile_-17_-28.obs 20 B
profile_-17_-28.trk 20 B
profile_-17_-28.vtx 20 B
profile_-17_-29.obs 144 B
profile_-17_-29.trk 20 B
profile_-17_-29.vtx 20 B
profile_-17_-30.obs 20 B
profile_-17_-30.trk 20 B
profile_-17_-30.vtx 20 B
profile_-17_-31.trk 20 B
profile_-17_-31.vtx 20 B
profile_-18_-29.obs 20 B
profile_-18_-29.trk 20 B
profile_-18_-29.vtx 20 B
profile_-18_-30.obs 20 B
profile_-18_-30.trk 20 B
profile_-18_-30.vtx 20 B
profile_-18_-31.obs 20 B
profile_-18_-31.trk 20 B
profile_-18_-31.vtx 20 B
profile_-18_-32.trk 20 B
profile_-18_-32.vtx 20 B
profile_-19_-31.obs 20 B
profile_-19_-31.trk 20 B
profile_-19_-31.vtx 20 B
profile_-19_-32.obs 20 B
profile_-19_-32.trk 20 B
profile_-19_-32.vtx 20 B
profile_-19_-33.trk 20 B
profile_-19_-33.vtx 20 B
profile_-1_-1.obs 20 B
profile_-1_-1.trk 20 B
profile_-1_-1.vtx 20 B
profile_-1_-10.obs 20 B
profile_-1_-10.trk 20 B
profile_-1_-10.vtx 20 B
profile_-1_-2.obs 20 B
profile_-1_-2.rlr 20 B
profile_-1_-2.trk 20 B
profile_-1_-2.vtx 20 B
profile_-1_-3.obs 20 B
profile_-1_-3.rlr 20 B
profile_-1_-3.trk 20 B
profile_-1_-3.vtx 20 B
profile_-1_-4.obs 20 B
profile_-1_-4.trk 20 B
profile_-1_-4.vtx 20 B
profile_-1_-5.obs 20 B
profile_-1_-5.trk 20 B
profile_-1_-5.vtx 20 B
profile_-1_-6.obs 20 B
profile_-1_-6.trk 20 B
profile_-1_-6.vtx 20 B
profile_-1_-7.obs 348 B
profile_-1_-7.trk 20 B
profile_-1_-7.vtx 20 B
profile_-1_-8.obs 399 B
profile_-1_-8.rlr 20 B
profile_-1_-8.trk 20 B
profile_-1_-8.vtx 20 B
profile_-1_-9.obs 20 B
profile_-1_-9.trk 20 B
profile_-1_-9.vtx 20 B
profile_-1_0.obs 20 B
profile_-1_0.trk 20 B
profile_-1_0.vtx 20 B
profile_-20_-32.obs 20 B
profile_-20_-32.trk 20 B
profile_-20_-32.vtx 20 B
profile_-20_-33.obs 20 B
profile_-20_-33.trk 20 B
profile_-20_-33.vtx 20 B
profile_-20_-34.vtx 20 B
profile_-21_-32.obs 20 B
profile_-21_-32.trk 20 B
profile_-21_-32.vtx 20 B
profile_-21_-33.obs 144 B
profile_-21_-33.trk 20 B
profile_-21_-33.vtx 20 B
profile_-21_-34.obs 20 B
profile_-21_-34.trk 20 B
profile_-21_-34.vtx 20 B
profile_-22_-33.obs 20 B
profile_-22_-33.trk 20 B
profile_-22_-33.vtx 20 B
profile_-22_-34.obs 20 B
profile_-22_-34.rlr 20 B
profile_-22_-34.trk 20 B
profile_-22_-34.vtx 20 B
profile_-22_-35.obs 20 B
profile_-22_-35.trk 20 B
profile_-22_-35.vtx 20 B
profile_-23_-34.obs 20 B
profile_-23_-34.trk 20 B
profile_-23_-34.vtx 20 B
profile_-23_-35.obs 144 B
profile_-23_-35.trk 20 B
profile_-23_-35.vtx 20 B
profile_-23_-36.obs 20 B
profile_-23_-36.trk 20 B
profile_-23_-36.vtx 20 B
profile_-23_-37.obs 20 B
profile_-23_-37.trk 20 B
profile_-23_-37.vtx 20 B
profile_-23_-38.obs 20 B
profile_-23_-38.trk 20 B
profile_-23_-38.vtx 20 B
profile_-23_-39.obs 20 B
profile_-23_-39.trk 20 B
profile_-23_-39.vtx 20 B
profile_-23_-40.trk 20 B
profile_-23_-40.vtx 20 B
profile_-24_-36.obs 20 B
profile_-24_-36.trk 20 B
profile_-24_-36.vtx 20 B
profile_-24_-37.obs 20 B
profile_-24_-37.trk 20 B
profile_-24_-37.vtx 20 B
profile_-24_-38.obs 144 B
profile_-24_-38.trk 20 B
profile_-24_-38.vtx 20 B
profile_-24_-39.obs 20 B
profile_-24_-39.rlr 20 B
profile_-24_-39.trk 20 B
profile_-24_-39.vtx 20 B
profile_-24_-40.obs 20 B
profile_-24_-40.trk 20 B
profile_-24_-40.vtx 20 B
profile_-24_-41.obs 20 B
profile_-24_-41.trk 20 B
profile_-24_-41.vtx 20 B
profile_-24_-42.obs 20 B
profile_-25_-40.obs 20 B
profile_-25_-40.trk 20 B
profile_-25_-40.vtx 20 B
profile_-25_-41.trk 20 B
profile_-25_-41.vtx 20 B
profile_-25_-41.obs 531 B
profile_-25_-42.trk 20 B
profile_-25_-42.vtx 20 B
profile_-25_-43.obs 20 B
profile_-25_-43.trk 20 B
profile_-25_-43.vtx 20 B
profile_-26_-40.trk 20 B
profile_-26_-40.vtx 20 B
profile_-25_-42.obs 425 B
profile_-26_-41.obs 20 B
profile_-26_-41.trk 20 B
profile_-26_-41.vtx 20 B
profile_-26_-42.obs 548 B
profile_-26_-42.rlr 20 B
profile_-26_-42.trk 20 B
profile_-26_-42.vtx 20 B
profile_-26_-43.obs 144 B
profile_-26_-43.trk 20 B
profile_-26_-43.vtx 20 B
profile_-26_-44.obs 20 B
profile_-26_-44.trk 20 B
profile_-26_-44.vtx 20 B
profile_-27_-43.obs 20 B
profile_-27_-43.trk 20 B
profile_-27_-43.vtx 20 B
profile_-27_-44.obs 20 B
profile_-27_-44.trk 20 B
profile_-27_-44.vtx 20 B
profile_-27_-45.obs 20 B
profile_-27_-45.trk 20 B
profile_-27_-45.vtx 20 B
profile_-27_-46.obs 20 B
profile_-27_-47.obs 20 B
profile_-28_-44.obs 144 B
profile_-28_-44.trk 20 B
profile_-28_-44.vtx 20 B
profile_-28_-45.obs 144 B
profile_-28_-45.rlr 20 B
profile_-28_-45.trk 20 B
profile_-28_-45.vtx 222 B
profile_-28_-46.obs 20 B
profile_-28_-46.trk 20 B
profile_-28_-46.vtx 20 B
profile_-28_-47.obs 20 B
profile_-28_-47.trk 20 B
profile_-28_-47.vtx 20 B
profile_-29_-45.obs 20 B
profile_-29_-45.trk 20 B
profile_-29_-45.vtx 20 B
profile_-29_-46.obs 20 B
profile_-29_-46.trk 20 B
profile_-29_-46.vtx 20 B
profile_-29_-47.obs 20 B
profile_-29_-47.trk 20 B
profile_-29_-47.vtx 20 B
profile_-2_-10.obs 20 B
profile_-2_-10.trk 20 B
profile_-2_-10.vtx 20 B
profile_-2_-11.obs 20 B
profile_-2_-6.obs 20 B
profile_-2_-6.trk 20 B
profile_-2_-6.vtx 20 B
profile_-2_-7.obs 20 B
profile_-2_-7.trk 20 B
profile_-2_-8.obs 20 B
profile_-2_-8.trk 20 B
profile_-2_-8.vtx 20 B
profile_-2_-9.obs 474 B
profile_-2_-9.rlr 20 B
profile_-2_-9.trk 20 B
profile_-2_-9.vtx 20 B
profile_-30_-46.obs 20 B
profile_-30_-46.trk 20 B
profile_-30_-46.vtx 20 B
profile_-30_-47.trk 20 B
profile_-30_-47.obs 144 B
profile_-30_-47.vtx 20 B
profile_-30_-48.obs 20 B
profile_-30_-48.trk 20 B
profile_-30_-48.vtx 20 B
profile_-30_-49.trk 20 B
profile_-30_-49.obs 144 B
profile_-30_-49.vtx 20 B
profile_-30_-50.obs 20 B
profile_-2_-7.vtx 20 B
profile_-30_-50.trk 20 B
profile_-30_-50.vtx 20 B
profile_-31_-49.obs 20 B
profile_-31_-49.trk 20 B
profile_-31_-49.vtx 20 B
profile_-31_-50.obs 20 B
profile_-31_-50.trk 20 B
profile_-31_-50.vtx 20 B
profile_-31_-51.obs 20 B
profile_-31_-51.trk 20 B
profile_-31_-51.vtx 20 B
profile_-31_-52.obs 144 B
profile_-31_-52.trk 20 B
profile_-31_-52.vtx 20 B
profile_-31_-53.obs 20 B
profile_-31_-53.trk 20 B
profile_-31_-53.vtx 20 B
profile_-32_-51.trk 20 B
profile_-32_-51.vtx 20 B
profile_-32_-52.obs 20 B
profile_-32_-52.trk 20 B
profile_-32_-52.vtx 20 B
profile_-32_-53.obs 20 B
profile_-32_-53.trk 20 B
profile_-32_-53.vtx 20 B
profile_-32_-54.trk 20 B
profile_-32_-54.vtx 20 B
profile_-33_-52.trk 20 B
profile_-33_-52.vtx 20 B
profile_-33_-53.obs 20 B
profile_-33_-53.trk 20 B
profile_-33_-53.vtx 20 B
profile_-33_-54.obs 144 B
profile_-33_-54.trk 20 B
profile_-33_-55.obs 20 B
profile_-33_-55.trk 20 B
profile_-33_-55.vtx 20 B
profile_-33_-54.vtx 816 B
profile_-33_-56.obs 20 B
profile_-33_-56.trk 20 B
profile_-33_-56.vtx 20 B
profile_-33_-57.obs 20 B
profile_-33_-57.trk 20 B
profile_-33_-57.vtx 20 B
profile_-33_-58.obs 20 B
profile_-33_-58.trk 20 B
profile_-33_-58.vtx 20 B
profile_-34_-55.obs 20 B
profile_-34_-55.trk 20 B
profile_-34_-55.vtx 20 B
profile_-34_-56.obs 20 B
profile_-34_-56.trk 20 B
profile_-34_-56.vtx 20 B
profile_-34_-57.obs 20 B
profile_-34_-57.trk 20 B
profile_-34_-58.obs 144 B
profile_-34_-58.trk 20 B
profile_-34_-57.vtx 1.4 kB
profile_-34_-59.obs 20 B
profile_-34_-59.trk 20 B
profile_-34_-59.vtx 20 B
profile_-34_-60.obs 20 B
profile_-34_-60.trk 20 B
profile_-34_-60.vtx 20 B
profile_-34_-61.trk 20 B
profile_-34_-61.vtx 20 B
profile_-35_-57.obs 20 B
profile_-34_-58.vtx 804 B
profile_-35_-57.vtx 20 B
profile_-35_-58.obs 20 B
profile_-35_-59.obs 20 B
profile_-35_-60.obs 20 B
profile_-35_-60.trk 20 B
profile_-35_-60.vtx 20 B
profile_-35_-61.obs 20 B
profile_-35_-61.trk 20 B
profile_-35_-61.vtx 20 B
profile_-35_-62.obs 612 B
profile_-35_-62.trk 20 B
profile_-35_-63.obs 20 B
profile_-35_-63.trk 20 B
profile_-35_-63.vtx 20 B
profile_-36_-61.obs 20 B
profile_-36_-61.trk 20 B
profile_-36_-61.vtx 20 B
profile_-36_-62.obs 20 B
profile_-36_-62.trk 20 B
profile_-36_-62.vtx 20 B
profile_-35_-62.vtx 614 B
profile_-36_-63.trk 20 B
profile_-36_-63.vtx 222 B
profile_-36_-63.obs 420 B
profile_-36_-64.obs 356 B
profile_-36_-64.trk 20 B
profile_-36_-64.vtx 20 B
profile_-36_-65.obs 20 B
profile_-36_-65.trk 20 B
profile_-36_-65.vtx 20 B
profile_-36_-66.trk 20 B
profile_-36_-66.vtx 20 B
profile_-36_-68.obs 20 B
profile_-36_-68.trk 20 B
profile_-36_-68.vtx 20 B
profile_-36_-69.obs 20 B
profile_-36_-69.trk 20 B
profile_-36_-69.vtx 20 B
profile_-36_-70.obs 20 B
profile_-36_-70.trk 20 B
profile_-36_-70.vtx 20 B
profile_-36_-71.obs 20 B
profile_-37_-63.obs 20 B
profile_-37_-64.trk 20 B
profile_-37_-64.vtx 20 B
profile_-37_-65.obs 268 B
profile_-37_-65.trk 20 B
profile_-37_-65.vtx 20 B
profile_-37_-66.trk 20 B
profile_-37_-66.vtx 20 B
profile_-37_-66.obs 144 B
profile_-37_-67.trk 20 B
profile_-37_-67.vtx 20 B
profile_-37_-67.obs 268 B
profile_-37_-68.rlr 20 B
profile_-37_-68.trk 20 B
profile_-37_-68.obs 276 B
profile_-37_-68.vtx 20 B
profile_-37_-69.obs 20 B
profile_-37_-69.trk 20 B
profile_-37_-69.vtx 20 B
profile_-37_-70.obs 144 B
profile_-37_-70.rlr 20 B
profile_-37_-70.trk 20 B
profile_-37_-70.vtx 20 B
profile_-37_-71.obs 20 B
profile_-37_-71.trk 20 B
profile_-37_-71.vtx 20 B
profile_-37_-72.obs 20 B
profile_-37_-72.trk 20 B
profile_-38_-68.obs 20 B
profile_-38_-68.trk 20 B
profile_-38_-68.vtx 20 B
profile_-38_-69.obs 20 B
profile_-38_-69.trk 20 B
profile_-38_-69.vtx 20 B
profile_-38_-70.obs 20 B
profile_-38_-70.trk 20 B
profile_-38_-70.vtx 20 B
profile_-38_-71.obs 20 B
profile_-38_-71.rlr 20 B
profile_-38_-71.trk 20 B
profile_-38_-71.vtx 20 B
profile_-38_-72.obs 20 B
profile_-38_-72.trk 20 B
profile_-38_-72.vtx 20 B
profile_-39_-70.obs 20 B
profile_-39_-70.trk 20 B
profile_-39_-70.vtx 20 B
profile_-39_-71.obs 20 B
profile_-39_-71.trk 20 B
profile_-39_-71.vtx 20 B
profile_-39_-72.obs 144 B
profile_-39_-72.rlr 20 B
profile_-39_-72.trk 20 B
profile_-39_-72.vtx 20 B
profile_-39_-73.obs 20 B
profile_-39_-73.trk 20 B
profile_-39_-73.vtx 20 B
profile_-39_-92.obs 20 B
profile_-39_-92.vtx 20 B
profile_-39_-93.obs 20 B
profile_-39_-93.trk 20 B
profile_-39_-93.vtx 20 B
profile_-39_-94.obs 20 B
profile_-39_-94.trk 20 B
profile_-39_-94.vtx 20 B
profile_-39_-95.obs 20 B
profile_-39_-95.trk 20 B
profile_-39_-95.vtx 20 B
profile_-39_-96.obs 20 B
profile_-39_-96.trk 20 B
profile_-39_-96.vtx 20 B
profile_-39_-97.obs 20 B
profile_-37_-72.vtx 20 B
profile_-3_-10.rlr 20 B
profile_-3_-10.trk 20 B
profile_-3_-10.obs 302 B
profile_-3_-10.vtx 20 B
profile_-3_-11.obs 20 B
profile_-3_-11.trk 20 B
profile_-3_-11.vtx 20 B
profile_-3_-9.obs 20 B
profile_-3_-9.trk 20 B
profile_-3_-9.vtx 20 B
profile_-40_-72.obs 20 B
profile_-40_-72.trk 20 B
profile_-40_-72.vtx 20 B
profile_-40_-73.obs 20 B
profile_-40_-73.trk 20 B
profile_-40_-73.vtx 20 B
profile_-40_-74.vtx 20 B
profile_-40_-89.obs 20 B
profile_-40_-89.trk 20 B
profile_-40_-89.vtx 20 B
profile_-40_-90.obs 20 B
profile_-40_-90.trk 20 B
profile_-40_-90.vtx 20 B
profile_-40_-91.obs 20 B
profile_-40_-91.trk 20 B
profile_-40_-91.vtx 20 B
profile_-40_-92.obs 20 B
profile_-40_-92.trk 20 B
profile_-40_-92.vtx 20 B
profile_-40_-93.obs 20 B
profile_-40_-93.trk 20 B
profile_-40_-93.vtx 20 B
profile_-40_-94.obs 20 B
profile_-40_-94.trk 20 B
profile_-40_-94.vtx 20 B
profile_-40_-95.obs 20 B
profile_-40_-95.trk 20 B
profile_-40_-95.vtx 20 B
profile_-40_-96.obs 20 B
profile_-40_-96.trk 20 B
profile_-40_-96.vtx 20 B
profile_-40_-97.obs 20 B
profile_-40_-97.trk 20 B
profile_-40_-97.vtx 20 B
profile_-40_-98.obs 20 B
profile_-40_-98.trk 20 B
profile_-40_-98.vtx 20 B
profile_-40_-99.obs 20 B
profile_-41_-73.obs 20 B
profile_-41_-73.trk 20 B
profile_-41_-73.vtx 20 B
profile_-41_-74.obs 20 B
profile_-41_-74.rlr 20 B
profile_-41_-74.trk 20 B
profile_-41_-74.vtx 20 B
profile_-41_-78.obs 20 B
profile_-41_-86.obs 20 B
profile_-41_-87.obs 20 B
profile_-41_-88.obs 20 B
profile_-41_-88.trk 20 B
profile_-41_-88.vtx 20 B
profile_-41_-89.obs 20 B
profile_-41_-89.trk 20 B
profile_-41_-89.vtx 20 B
profile_-41_-90.obs 144 B
profile_-41_-90.trk 20 B
profile_-41_-90.vtx 20 B
profile_-41_-91.obs 20 B
profile_-41_-91.trk 20 B
profile_-41_-91.vtx 20 B
profile_-41_-92.obs 20 B
profile_-41_-92.trk 20 B
profile_-41_-92.vtx 20 B
profile_-41_-93.obs 20 B
profile_-41_-93.trk 20 B
profile_-41_-93.vtx 20 B
profile_-41_-94.obs 20 B
profile_-41_-94.trk 20 B
profile_-41_-94.vtx 20 B
profile_-41_-96.obs 20 B
profile_-41_-96.vtx 20 B
profile_-41_-97.obs 20 B
profile_-41_-97.trk 20 B
profile_-41_-97.vtx 20 B
profile_-41_-98.trk 20 B
profile_-41_-98.vtx 20 B
profile_-41_-99.obs 20 B
profile_-41_-99.trk 20 B
profile_-41_-99.vtx 20 B
profile_-41_-98.obs 319 B
profile_-42_-100.trk 20 B
profile_-42_-100.vtx 20 B
profile_-42_-74.obs 144 B
profile_-42_-74.trk 20 B
profile_-42_-74.vtx 20 B
profile_-42_-75.obs 144 B
profile_-42_-75.trk 20 B
profile_-42_-100.obs 533 B
profile_-42_-75.vtx 412 B
profile_-42_-76.obs 20 B
profile_-42_-76.trk 20 B
profile_-42_-76.vtx 20 B
profile_-42_-77.obs 20 B
profile_-42_-77.rlr 20 B
profile_-42_-77.trk 20 B
profile_-42_-77.vtx 20 B
profile_-42_-78.obs 20 B
profile_-42_-78.trk 20 B
profile_-42_-78.vtx 20 B
profile_-42_-79.trk 20 B
profile_-42_-79.vtx 20 B
profile_-42_-81.obs 20 B
profile_-42_-81.trk 20 B
profile_-42_-81.vtx 20 B
profile_-42_-82.obs 20 B
profile_-42_-82.trk 20 B
profile_-42_-82.vtx 20 B
profile_-42_-83.obs 20 B
profile_-42_-83.trk 20 B
profile_-42_-83.vtx 20 B
profile_-42_-84.obs 268 B
profile_-42_-84.trk 20 B
profile_-42_-84.vtx 20 B
profile_-42_-85.rlr 20 B
profile_-42_-85.trk 20 B
profile_-42_-85.obs 239 B
profile_-42_-85.vtx 20 B
profile_-42_-86.trk 20 B
profile_-42_-86.vtx 20 B
profile_-42_-87.obs 268 B
profile_-42_-86.obs 528 B
profile_-42_-87.trk 20 B
profile_-42_-87.vtx 20 B
profile_-42_-88.trk 20 B
profile_-42_-88.obs 144 B
profile_-42_-88.vtx 20 B
profile_-42_-89.obs 20 B
profile_-42_-89.trk 20 B
profile_-42_-89.vtx 20 B
profile_-42_-90.trk 20 B
profile_-42_-90.vtx 20 B
profile_-42_-97.obs 20 B
profile_-42_-98.obs 20 B
profile_-42_-98.trk 20 B
profile_-42_-98.vtx 20 B
profile_-42_-99.obs 144 B
profile_-42_-99.trk 20 B
profile_-42_-99.vtx 20 B
profile_-43_-100.obs 418 B
profile_-43_-100.rlr 20 B
profile_-43_-100.trk 20 B
profile_-43_-100.vtx 20 B
profile_-43_-101.trk 20 B
profile_-43_-101.obs 168 B
profile_-43_-102.obs 20 B
profile_-43_-101.vtx 222 B
profile_-43_-102.trk 20 B
profile_-43_-102.vtx 20 B
profile_-43_-74.trk 20 B
profile_-43_-74.vtx 20 B
profile_-43_-75.obs 20 B
profile_-43_-75.trk 20 B
profile_-43_-75.vtx 20 B
profile_-43_-76.obs 276 B
profile_-43_-76.trk 20 B
profile_-43_-76.vtx 20 B
profile_-43_-77.obs 144 B
profile_-43_-77.trk 20 B
profile_-43_-77.vtx 20 B
profile_-43_-78.obs 20 B
profile_-43_-78.trk 20 B
profile_-43_-78.vtx 20 B
profile_-43_-79.obs 20 B
profile_-43_-79.trk 20 B
profile_-43_-79.vtx 20 B
profile_-43_-80.obs 144 B
profile_-43_-80.rlr 20 B
profile_-43_-80.trk 20 B
profile_-43_-80.vtx 20 B
profile_-43_-81.trk 20 B
profile_-43_-81.obs 144 B
profile_-43_-81.vtx 20 B
profile_-43_-82.trk 20 B
profile_-43_-82.vtx 20 B
profile_-43_-83.obs 93 B
profile_-43_-83.trk 20 B
profile_-43_-83.vtx 20 B
profile_-43_-84.obs 20 B
profile_-43_-84.trk 20 B
profile_-43_-82.obs 400 B
profile_-43_-84.vtx 20 B
profile_-43_-85.obs 20 B
profile_-43_-85.trk 20 B
profile_-43_-85.vtx 20 B
profile_-43_-86.obs 20 B
profile_-43_-86.trk 20 B
profile_-43_-86.vtx 20 B
profile_-43_-87.obs 20 B
profile_-43_-87.vtx 20 B
profile_-43_-88.obs 20 B
profile_-43_-89.obs 20 B
profile_-43_-98.obs 20 B
profile_-43_-98.trk 20 B
profile_-43_-98.vtx 20 B
profile_-43_-99.obs 20 B
profile_-43_-99.trk 20 B
profile_-43_-99.vtx 20 B
profile_-44_-101.trk 20 B
profile_-44_-101.vtx 20 B
profile_-44_-102.obs 157 B
profile_-44_-102.trk 20 B
profile_-44_-102.vtx 20 B
profile_-44_-103.obs 20 B
profile_-44_-103.trk 20 B
profile_-44_-101.obs 947 B
profile_-44_-103.vtx 20 B
profile_-45_-102.vtx 20 B
profile_-45_-103.obs 20 B
profile_-45_-103.vtx 20 B
profile_-45_-103.trk 20 B
profile_-4_-10.obs 20 B
profile_-4_-10.rlr 20 B
profile_-4_-10.trk 20 B
profile_-4_-10.vtx 20 B
profile_-4_-11.rlr 20 B
profile_-4_-11.trk 20 B
profile_-4_-11.obs 687 B
profile_-4_-11.vtx 20 B
profile_-4_-12.obs 20 B
profile_-4_-12.trk 20 B
profile_-4_-12.vtx 20 B
profile_-4_-13.obs 20 B
profile_-5_-11.trk 20 B
profile_-5_-11.vtx 20 B
profile_-5_-12.obs 149 B
profile_-5_-12.trk 20 B
profile_-5_-12.vtx 20 B
profile_-5_-13.obs 20 B
profile_-5_-11.obs 416 B
profile_-5_-14.obs 20 B
profile_-6_-11.obs 20 B
profile_-6_-11.trk 20 B
profile_-6_-11.vtx 20 B
profile_-6_-12.rlr 20 B
profile_-6_-12.trk 20 B
profile_-6_-12.vtx 20 B
profile_-6_-13.obs 161 B
profile_-6_-13.trk 20 B
profile_-6_-13.vtx 20 B
profile_-6_-14.obs 20 B
profile_-7_-12.obs 20 B
profile_-6_-12.obs 796 B
profile_-7_-12.trk 20 B
profile_-7_-12.vtx 20 B
profile_-7_-13.obs 20 B
profile_-7_-13.trk 20 B
profile_-7_-13.vtx 20 B
profile_-7_-14.obs 20 B
profile_-7_-14.trk 20 B
profile_-7_-14.vtx 20 B
profile_-7_-15.obs 20 B
profile_-8_-13.obs 20 B
profile_-8_-13.trk 20 B
profile_-8_-13.vtx 20 B
profile_-8_-14.obs 20 B
profile_-8_-14.trk 20 B
profile_-8_-14.vtx 20 B
profile_-8_-15.obs 20 B
profile_-9_-13.obs 20 B
profile_-9_-13.trk 20 B
profile_-9_-13.vtx 20 B
profile_-9_-14.obs 20 B
profile_-9_-14.trk 20 B
profile_-9_-14.vtx 20 B
profile_-9_-15.obs 20 B
profile_-9_-15.trk 20 B
profile_-9_-15.vtx 20 B
profile_0_-1.obs 20 B
profile_0_-1.trk 20 B
profile_0_-1.vtx 20 B
profile_0_-2.obs 20 B
profile_0_-2.trk 20 B
profile_0_-2.vtx 20 B
profile_0_-3.obs 20 B
profile_0_-3.trk 20 B
profile_0_-3.vtx 20 B
profile_0_-4.obs 20 B
profile_0_-4.trk 20 B
profile_0_-4.vtx 20 B
profile_0_-5.trk 20 B
profile_0_-6.vtx 20 B
profile_0_-7.obs 20 B
profile_0_-7.trk 20 B
profile_0_-7.vtx 20 B
profile_0_-8.obs 20 B
profile_0_-8.trk 20 B
profile_0_-8.vtx 20 B
profile_0_0.obs 20 B
profile_0_0.rlr 20 B
profile_0_0.trk 20 B
profile_0_0.vtx 20 B
profile_index.rlr 112 B
profile_index.obs 1.4 kB
profile_index.trk 1.0 kB
profile_index.vtx 1.1 kB
thumbnail.jpg 223.2 kB
profile.dat 418.7 kB
scr1.jpg 707.0 kB
scr2.jpg 835.5 kB
scr3.jpg 826.8 kB
Общий объём файлов: 3.0 MB

Версии элемента:
kuid kind name build date size
<kuid2:354694:100772:1> profile №0182 Turov - Darovoye, Day Passenger 4.5 12.12.2020 11:21:11 2.6 MB

Зависимости:
kuid author kind name build date size
<kuid:-25:171> #-25 behavior Список заданий 3.6 1.07.2020 13:02:23 4.4 kB
<kuid:-25:442> #-25 behavior Отобразить HTML страницы 0 1.07.2020 13:02:16 14.0 kB
<kuid:-25:482> #-25 behavior Конец сценария 2.9 1.07.2020 13:02:16 2.4 kB
<kuid:-25:792> #-25 behavior Задать HTML страницы 0 5.05.2020 12:29:06 91.0 kB
<kuid:-25:1003> #-25 Unknown
<kuid:-25:1023> #-25 Unknown
<kuid:-25:1028> #-25 Unknown
<kuid:-25:1036> #-25 drivercharacter Smiley 2.9 15.03.2020 22:21:00 20.0 kB
<kuid:-25:1045> #-25 behavior Play Sound 0 25.01.2017 19:47:41 23.6 kB
<kuid:-25:1048> #-25 behavior Simultaneous List 0 23.01.2017 1:43:34 16.9 kB
<kuid:-25:1049> #-25 behavior Variable Check 0 25.01.2017 19:47:44 21.9 kB
<kuid:-25:1051> #-25 behavior Variable Modify Continuous 0 23.01.2017 20:08:10 27.2 kB
<kuid:-25:1069> #-25 Unknown
<kuid:-25:1071> #-25 behavior Проверка Триггера 0 19.02.2017 20:35:54 26.2 kB
<kuid:-25:1235> #-25 product Prod Passengers 2012 3.5 15.07.2018 9:16:56 8.1 MB
<kuid:-16:1140> #-16 Unknown
<kuid:-16:2025> #-16 behavior Настройки машиниста 3.4 1.03.2020 18:12:47 25.1 kB
<kuid:-3:10004> #-3 product Вода 0 25.06.2020 16:54:02 4.8 kB
<kuid:-3:10057> #-3 behavior Команды машиниста 0 1.03.2020 18:12:47 11.7 kB
<kuid:-3:10058> #-3 drivercommand Ехать к 0 1.03.2020 18:12:47 13.0 kB
<kuid:-3:10076> #-3 drivercommand Load 0 1.03.2020 18:12:47 7.6 kB
<kuid:-3:10077> #-3 drivercommand Unload 0 1.03.2020 18:12:47 7.3 kB
<kuid:-3:10078> #-3 drivercommand Notify 0 1.03.2020 18:12:47 6.9 kB
<kuid:-3:10081> #-3 drivercommand Couple 0 1.03.2020 18:12:47 5.5 kB
<kuid:-3:10082> #-3 drivercommand Decouple 0 1.03.2020 18:12:47 6.6 kB
<kuid:-3:10083> #-3 drivercommand Развернуть 0 1.03.2020 18:12:47 12.3 kB
<kuid:-3:10090> #-3 drivercommand Ждать 0 1.03.2020 18:12:47 7.8 kB
<kuid:-3:10124> #-3 scenery Указатель направления пути 0 13.06.2020 19:14:21 1.6 kB
<kuid:-3:10186> #-3 drivercommand Расписание движения 0 1.03.2020 18:12:47 9.4 kB
<kuid:-3:10206> #-3 behavior Display Custom HUD 0 5.05.2020 12:29:06 13.3 kB
<kuid:-3:11149> #-3 Unknown
<kuid:-3:11209> #-3 drivercommand Drive Via Trackmark 0 5.05.2020 12:29:06 10.7 kB
<kuid:-1:6131> #-1 scenery Track mark 0 26.01.2020 18:11:43 10.6 kB
<kuid:-1:6132> #-1 scenery Trigger 0 26.01.2020 18:11:43 2.6 kB
<kuid:523:19723421> #523 drivercharacter Christopher 2.9 12.12.2020 11:23:23 24.9 kB
<kuid:523:19723427> #523 drivercharacter Evgeniy 2.9 12.12.2020 11:22:53 25.0 kB
<kuid2:30671:9260400:2> #30671 product Nickel ore 2.2 24.06.2020 13:42:39 30.1 kB
<kuid2:30671:9260500:2> #30671 product Cobalt ore 2.2 24.06.2020 13:42:39 27.9 kB
<kuid2:30671:9260700:2> #30671 product Lead ore 2.2 2.07.2020 9:27:57 13.9 kB
<kuid2:30671:9261610:2> #30671 product Silver ore 2.2 24.06.2020 13:42:41 30.4 kB
<kuid2:30671:97209131:2> #30671 Unknown
<kuid2:41009:900005:1> #41009 drivercommand WaitUntil 2 15.03.2020 22:19:16 26.9 kB
<kuid:44179:60013> #44179 product Coal 0 21.06.2020 14:32:59 24.1 kB
<kuid2:44988:80090:6> #44988 product Steel Coil 1.5x1m 3.8 21.04.2016 20:02:27 142.7 kB
<kuid2:60850:89003:1> #60850 behavior Убрать сошедшие с рельс поезда 2.7 1.03.2020 18:12:47 18.0 kB
<kuid2:60850:89004:3> #60850 behavior Speeding Check Rule 3.1 27.01.2015 22:44:38 17.9 kB
<kuid2:60850:89007:2> #60850 behavior Signal Passed At Danger Check Rule 2.7 2.07.2020 9:05:02 7.0 kB
<kuid2:66277:80001:2> #66277 drivercommand Hornz 0 28.01.2015 19:56:14 31.1 kB
<kuid2:68787:1454:11> #68787 drivercharacter Edgar 2.9 6.05.2021 21:41:10 9.8 kB
<kuid2:72730:61028:3> #72730 product Stahl-Coils 2m x 1,5m 2 2.03.2016 23:39:26 285.9 kB
<kuid2:72730:61029:3> #72730 product Aluminium-Coils 2m x 1,5m 2 5.05.2020 12:29:06 77.8 kB
<kuid2:82445:90001:9> #82445 behavior Driver Schedule Rule 2.5 12.01.2021 22:15:23 39.6 kB
<kuid2:97008:98:2> #97008 scenery Cattle Herd with rear Drover 2.8 3.04.2020 23:39:38 118.8 kB
<kuid2:116387:15:3> #116387 drivercommand Удалить поезд 2.4 5.05.2020 12:29:20 19.5 kB
<kuid2:121711:60801:2> #121711 product Steel coil 2 8.01.2018 17:08:40 52.5 kB
<kuid2:151575:12:3> #151575 traincar М62-1628 3.7 15.12.2016 21:31:45 6.6 MB
<kuid2:151575:4003:1> #151575 traincar CO17-1171_tender 3.7 12.12.2020 11:21:11 11.2 MB
<kuid2:151575:4004:1> #151575 traincar CO17-1171_locomotive 3.7 12.12.2020 11:21:11 34.0 MB
<kuid:211147:37836> jim_spb track ЛЭП телеграфная линия 3b (24 проводa) лентяйка для 3.7 23.01.2017 0:32:22 192.3 kB
<kuid:211147:37842> jim_spb track ЛЭП телеграфная линия 3b (24 провода) лентяйка для 3.7 23.01.2017 0:32:22 198.8 kB
<kuid:211147:37843> jim_spb track ЛЭП телеграфная линия 3b (24 провода) лентяйка для 3.7 29.01.2015 22:42:21 198.8 kB
<kuid2:321959:1000:1> #321959 Unknown
<kuid2:354694:104:3> #354694 scenery UZ_ZIL-130-5 1 4.5 6.02.2020 19:04:15 1.8 MB
<kuid2:354694:135:3> #354694 scenery UZ_ZIL-133-4 1 4.5 7.05.2020 11:12:17 2.1 MB
<kuid2:354694:544:3> #354694 scenery Znak OM perenos 4.5 11.04.2020 23:08:43 70.0 kB
<kuid2:354694:577:3> #354694 scenery Znak sluzebniy proxod ua 4.5 8.01.2018 23:03:18 70.0 kB
<kuid2:354694:13308:1> #354694 behavior UZ Timecheck 4.5 8.01.2018 23:01:32 11.9 kB
<kuid:354694:21016> #354694 texture UZ ico pass 4.5 17.07.2020 9:07:31 25.7 kB
<kuid2:354694:22282:2> #354694 traincar БЧ ДР1А-282 гол 3.7 12.04.2017 19:29:39 3.2 MB
<kuid2:354694:23022:1> #354694 mospeedboard Spid_80 km/h 4.5 20.03.2018 20:01:44 30.1 kB
<kuid2:354694:23023:1> #354694 mospeedboard Spid_60 km/h 4.5 20.03.2018 20:01:44 29.9 kB
<kuid2:354694:23024:1> #354694 mospeedboard Spid_40 km/h 4.5 20.03.2018 20:01:44 29.9 kB
<kuid2:354694:23026:1> #354694 mospeedboard Spid_100 km/h 4.5 17.07.2020 9:18:45 30.1 kB
<kuid2:354694:23027:1> #354694 mospeedboard Spid_25 km/h 4.5 1.02.2019 19:50:09 35.7 kB
<kuid2:354694:23282:2> #354694 traincar БЧ ДР1а-282 вагон 3.7 12.04.2017 19:29:39 2.1 MB
<kuid2:354694:24282:2> #354694 traincar БЧ ДР1а-282 монокабина 3.7 12.04.2017 19:29:46 3.1 MB
<kuid2:354694:37014:2> #354694 track S_doroga 3 4.5 5.05.2020 17:11:34 208.0 kB
<kuid:354694:84015> #354694 html-asset HTML Belarusian woodland 4.3 17.07.2020 9:53:41 775.9 kB
<kuid2:354694:100102:2> #354694 behavior UZ Switchman 4.5 8.01.2018 22:51:27 67.8 kB
<kuid2:354694:100700:1> #354694 map Belarusian woodland 4.5 12.12.2020 11:22:27 69.7 MB
<kuid:354694:155138> #354694 traincar Тепловоз(ТР)3ТЭ10М-0019 А 3.7 19.02.2017 20:35:02 9.5 MB
<kuid:354694:155139> #354694 traincar Тепловоз(ТР)3ТЭ10М-0019 Б 3.7 19.02.2017 20:35:05 9.4 MB
<kuid2:354694:171008:8> #354694 mosignal UZ Proxodnoy-nevidim 4.5 8.01.2018 23:03:23 65.4 kB
<kuid:354694:230255> #354694 mospeedboard Spid_90 km/h 4.5 14.07.2020 12:22:56 35.3 kB
<kuid:354694:230256> #354694 mospeedboard Spid_50 km/h 4.5 20.06.2020 23:55:04 35.5 kB
<kuid:354694:230257> #354694 mospeedboard Spid_70 km/h 4.5 12.06.2020 19:22:46 35.4 kB
<kuid:354694:301030> #354694 traincar СЖД купе Горький-Тбилиси ЭПТ-13489 3.7 5.07.2015 19:57:38 2.8 MB
<kuid2:354694:511072:5> #354694 mosignal UZ p Pred Bxod 4.5 8.01.2018 23:03:18 138.5 kB
<kuid2:354694:580122:5> #354694 track UZ_Invisible_track 4.5 8.01.2018 23:02:52 61.0 kB
<kuid2:354694:7748307:7> #354694 mosignal UZ m Pred Bxod bok 4.5 8.01.2018 23:03:12 146.3 kB
<kuid:370528:1136> #370528 scenery n_man_1a 0 2.09.2018 19:48:13 149.4 kB
<kuid2:370528:1137:1> #370528 scenery n_man_3a 0 2.09.2018 20:00:37 188.1 kB
<kuid2:370528:1139:1> #370528 scenery n_man_2a 0 1.02.2019 19:50:31 232.5 kB
<kuid:370528:1155> #370528 scenery n_man_walk_2 0 2.09.2018 20:25:27 255.7 kB
<kuid:370528:1239> #370528 scenery n_man_solder_4 0 1.02.2019 19:50:39 292.4 kB
<kuid:401543:1090> #401543 drivercommand Halt Train 2.9 1.03.2020 18:12:47 3.0 kB
<kuid:401543:1180> #401543 behavior ConsistDataHandler rule 2.9 1.03.2020 18:12:47 45.2 kB
<kuid:401543:1184> #401543 behavior Правило QuickDrive 3.4 1.03.2020 18:12:47 260.9 kB
<kuid:401543:3203> #401543 Unknown
<kuid2:447264:999:1> #447264 Unknown
<kuid2:447264:1200:1> #447264 html-asset General Purpose Session HTML 3.5 2.07.2020 9:26:33 393.7 kB
<kuid2:506034:12532:1> #506034 traincar xVg-12-532 полувагон #1 3.6 20.11.2016 0:28:40 8.3 MB
<kuid2:506034:20471:1> #506034 traincar xVg-20-480 хоппер #2 3.6 22.12.2016 20:35:46 10.6 MB
<kuid:506034:111000> #506034 product Мел карьерный (xVg) 3.6 1.02.2015 2:00:21 423.1 kB
<kuid:506034:112000> #506034 product Песок карьерный (xVg) 3.6 1.02.2015 2:00:21 445.9 kB
<kuid:506034:112532> #506034 product Бревна 30 тонн (xVg) 3.6 1.02.2015 2:00:21 2.3 MB
<kuid:506034:113000> #506034 product Щебень (xVg) 3.6 1.02.2015 2:00:21 451.3 kB
<kuid:506034:114000> #506034 product Щепа (xVg) 3.6 1.02.2015 2:00:21 466.6 kB
<kuid:506034:115000> #506034 product Гравий дорожный (xVg) 3.6 1.02.2015 2:00:21 438.9 kB
<kuid:506034:116000> #506034 product Зерно (xVg) 3.6 1.02.2015 2:00:21 317.9 kB
<kuid:506034:117000> #506034 product Минеральные удобрения (xVg) 3.6 1.02.2015 2:00:21 296.5 kB
<kuid2:506034:118000:1> #506034 product Цемент КЦШК (xVg) 3.3 1.02.2015 18:16:37 313.2 kB
<kuid:506034:120001> #506034 product Мусор строительный (xVg) 3.6 1.02.2015 2:00:21 453.3 kB
<kuid2:506034:121592:1> #506034 traincar xVg-12-1592 полувагон #1 3.6 20.11.2016 0:28:40 8.4 MB
<kuid2:506034:125321:1> #506034 traincar xVg-12-532 полувагон #2 3.6 20.11.2016 0:28:40 8.3 MB
<kuid:506034:212532> #506034 product Бревна 30 тонн (xVg) 3.6 1.02.2015 2:00:24 2.3 MB
<kuid:506034:453648> #506034 product Окатыш, гарячий агломерат (xVg) 3.6 1.02.2015 2:00:24 825.5 kB
<kuid2:506034:500643:2> #506034 traincar xVg-13-4094 платформа #1 3.6 28.01.2017 18:29:55 7.8 MB
<kuid2:506034:1190000:1> #506034 product Контейнер 20 футов (xVg) 3.6 24.04.2016 12:01:29 41.6 MB
<kuid2:506034:1210000:1> #506034 product Контейнер 40 футов (xVg) 3.6 24.04.2016 12:01:29 14.5 MB
<kuid2:506034:1270234:1> #506034 traincar xVg-12-7023-02 полувагон #4 3.6 20.11.2016 0:28:39 4.2 MB
<kuid2:506034:1270236:1> #506034 traincar xVg-12-7023-02 полувагон #6 3.6 20.11.2016 0:28:39 4.3 MB
Всего связей: 122, неизвестных связей: 10

Зависимые элементы:
kuid author kind name build date size
Нет

Яндекс.Метрика


Powered by AKR v0.1.2 © Камиль Ахметзянов aka kemal, 2012 - 2021